Terug |

Compliment of klacht

Bij de VKB vinden we het belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Misschien heb je een tip of een klacht. Of wil je juist een compliment geven, zodat we onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Ga naar het formulier

Jouw mening telt! 

Jouw tip, klacht of compliment kan over verschillende dingen gaan. Misschien wil je iets kwijt over hoe we je geholpen hebben of over onze communicatie. Je kan ons ook laten weten hoe je denkt over de begeleiding die je van ons ontvangt.   

Ontevreden?  

Wij doen ons best om jou zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Ook dat horen we graag van je.

Klacht?

Heb je een klacht over het werk van de VKB? Ben je ontevreden over de manier waarop je bent behandeld? Heb je een kritische opmerking over de VKB? Laat het ons weten. Jouw klacht kan ons helpen ons werk beter te doen.

Hoe?

Je kan jouw klacht op verschillende manieren indienen:

Wanneer?

Laat het ons zo snel mogelijk weten wanneer je een klacht hebt. Wij kijken dan naar een oplossing. Wij behandelen jouw klacht binnen zes weken. Soms hebben we meer tijd nodig. Wij laten je weten wanneer we meer tijd nodig hebben.

Wat doen wij met je klacht?

Wij laten je weten dat wij je klacht hebben ontvangen. Wij nemen contact met je op. Als je wil, mag je ons meer vertellen over je klacht. Wij maken een verslag van het gesprek. Soms is een gesprek al genoeg om het probleem op te lossen. Als een gesprek het probleem niet kan oplossen, nemen we een beslissing over je klacht. Wij laten je in een brief weten wat wij van je klacht vinden.

Niet eens met de beslissing?

Wij doen ons best om je klacht goed op te lossen. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met de beslissing op je klacht. Je kan dan contact opnemen met de Nationale Ombudsman. Meer informatie vind je op www.nationaleombudsman.nl.

Beschermingsbewind

Heb je een klacht over beschermingsbewind? Ook dan kan de VKB je klacht behandelen. Ben je het niet eens met onze beslissing? Dan kan je jouw klacht indienen bij de kantonrechter.

Klik hier om ons klachtenreglement te lezen.

Meld hier je tip, compliment of klacht

Help ons onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een tip, een klacht of wil je een compliment geven? Laat het ons weten!

Volkskredietbank Noord-Oost Groningen


Bezoekadres: Stationsweg 2, 9901 CR Appingedam
Postadres:
Postbus 130, 9900 AC Appingedam

Bel ons op: 0596 – 629 600
Of e-mail naar: info@vkb.nl

Vul het aanmeldformulier in

Dan nemen wij binnen 2 werkdagen contact met jou op.