Veelgestelde vragen Mijn VKB

Bescherm je persoonlijke inloggegevens in “Mijn VKB". Houd je gebruikersnaam en wachtwoord geheim en deel je gegevens niet met anderen.

Zorg ook voor een goede beveiliging van de apparatuur die je gebruikt. Gebruik voor het regelen van je bankzaken een computer met daarop een virusscanner en firewall.

Wat zijn de voordelen van "Mijn VKB"?

Je hebt 24 uur per dag inzage in je gegevens; je mutaties, je budgetplan, je lening en je schuldregeling!

Aanmelden

Hoe kan ik mij aanmelden?

Registeren voor Mijn VKB gaat via de speciale aanmeldpagina. Als je hierop klikt worden een aantal gegevens van de hoofdaanvrager opgevraagd. Je aanmelding moet eerst verwerkt worden (dit duurt een paar dagen) voordat je daadwerkelijk in kunt loggen. Je ontvangt na de aanmelding direct een e-mail en na verwerking ontvang je een e-mail dat je kunt inloggen.

Beschik je niet over een computer? Op deze plekken kun je altijd gratis gebruik maken van een computer:
• In iedere bibliotheek
• Bij het werkplein van je gemeente

Algemeen gebruik

Waarom kan ik opeens niet meer inloggen?

Er kan een storing zijn. Kijk bij de nieuwsitems. Staat er geen storing vermeld, neem dan contact op:

problemen met ‘MijnVKB’ kunt u mailen naar mijnvkb@vkb.nl.

Bellen kan natuurlijk ook op nummer 0596- 629 600.

Contact over Mijn VKB

Bij gebruik van onze dienstverlening, vul dan hier de relatiecode in.

Lees hier hoe we met uw persoonsgegevens omgaan.